Smučarska šola v naravi – CŠOD Bohinj (6. razred)

1. DAN, PONEDELJEK, 25. 3. 2024

Učenci 6. razreda smo se nekaj minut pred sedmo uro zjutraj zbrali na avtobusni postaji, pred našo šolo. Vso prtljago smo zložili v avtobus in pričeli našo pot do Bohinja. Med vožnjo smo se pogovarjali, peli in se zabavali. Na polovici poti smo se ustavili, nekaj pojedli in popili, nato pa nadaljevali pot proti cilju. Ob 10. uri smo prispeli do CŠOD-ja Bohinj. Oblekli smo smučarska oblačila in se z avtobusom odpravili do smučišča Vogel. Tam smo se po kratkem smučarskem preizkusu razdelili v tri skupine. Že smo nadaljevali s smučanjem, vsaka skupina s svojim učiteljem. Po končanem smučanju smo se z gondolo odpeljali nazaj do avtobusa in nato naprej do CŠOD-ja. Imeli smo kosilo, kasneje pa še predavanje o varnosti in obnašanju na smučišču. Zvečer smo pojedli večerjo in se odpravili na nočni pohod z lučkami. Po pohodu smo se uredili in odpravili na nočni počitek. Teden se je začel odlično in komaj že čakamo jutrišnji dan.

Ajda in Eva R.

2. DAN, TOREK, 26. 3. 2024

Zjutraj smo se zbudili okoli sedme ure. Že smo se odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo se oblekli v smučarsko opremo in se zbrali pred domom, da se odpeljemo na smučišče. Tam smo se razvrstili v skupine in pričeli z ogrevanjem. Nadaljevali smo s smučanjem. Vse tri skupine smo že odšle na višjo progo ORLOVE GLAVE. Na smučišču ni manjkalo veselja in zabave, kljub nekaj oblakom in malce močnejšemu vetru na vrhu smučišča. Vsi prijetno smučarsko utrujeni smo se s ski busom odpravili v dom. Naši želodčki so bili lačni, zato smo ob prihodu nazaj veseli odšli na kosilo. Nato smo se v sobah preoblekli, saj smo ob 15. uri že nadaljevali z orientacijskim tekom. Tekmovali smo v petih skupinah. Po opravljenih tekih smo se vrnili v sobe in se stuširali. Sledila je razglasitev zmagovalcev. Zmagala je skupina PIŠKOTKI (Ela, Ajda, Sofija, Žana in Eva R.). Za popoldansko malico smo imeli degustacijo Bohinjskega sira, domačih jabolčnih krhljev in orehov. Potem smo poklicali starše in že je bila kmalu na vrsti večerja. Za zaključek še enega uspešnega smučarskega dne pa so sledile še družabne igre v skupni dvorani.

Ela

3. DAN, SREDA, 27. 3. 2024

Danes se je odvijal poseben dan. Sicer nam vreme ni bilo ravno naklonjeno, vendar se s tem nismo obremenjevali. Ob jutranjem svitu nas je prebudil nežen šepet dežja, ki se je počasi krepil. Učiteljice so nas zbudile z nasmeškom na obrazu in nas s tem pospremile v nov dan, s še več pozitivne energije. Za zajtrk smo imeli možnost izbire različne hrane. Kljub slabšemu vremenu smo se odpravili na smučišče, novim izzivom naproti. Smučanje je bilo zabavno in poučno, najslajša pa je bila malica. Privoščili smo si najrazličnejše sladolede in si kupili nekaj malenkosti na avtomatih. Popoldan pa smo se podučili o vremenu in se vsi veseli v škornjih in pelerinah sprehodili do Bohinjskega jezera. Tam smo si ogledali merilce vodne gladine ter opazovali najvišje izmerjeno višino vode (okoli 4 m). Zvečer smo se vsi skupaj veselili in družili s sosednjo šolo ob zabavnih aktivnostih.

Zara

4. DAN, ČETRTEK, 28. 3. 2024

Prebudili smo se v deževno jutro. Odšli smo na zajtrk. Na smučišče smo se odpravili kot običajno polni energije in z nasmehom na obrazu. Tam smo bili priča prav posebnemu vremenskemu pojavu (sodra). Po tleh je bilo veliko majhnih belih kroglic, ki so zgledale kot kroglice iz stiropora. Vreme se je zelo hitro spreminjalo. Kmalu so z neba padale le še snežinke. Po uri in pol smučanja smo si v koči vzeli čas za malico. Poleg malice, ki smo jo imeli s seboj, smo si naročili še kakšen posladek. Nekateri so se po malici odpravili nazaj na smučišče in naredili še nekaj zavojev, drugi pa so počakali v koči. Ob 12. uri smo se vsi skupaj z gondolo spustili v dolino. Kmalu je sledilo kosilo. Popoldne smo se družili ob družabnih igrah ter si tako krajšali čas. Po večerji je sledil zaključni disko večer s cirkuškimi veščinami. Še zadnji dan smo vsi utrujeni legli v naše postelje. Ta teden si bo vsak zapomnil kot precej adrenalinsko doživetje.

Ela

5. DAN, PETEK, 29. 3. 2024

Pa je že petek. Zadnji dan v CŠOD Bohinj. Zjutraj smo se zbudili okoli sedmih. Pospravili smo sobe in spakirali vse stvari. Ko smo vse pospravili, smo odšli na zajtrk. Imeli smo tradicionalni slovenski zajtrk. Ker je na Voglu danes močno pihalo in vremenske razmere niso bile ugodno, po zajtrku nismo odšli na smučišče. Namesto smučanja smo imeli cirkuške igre. Po igrah smo imeli malico, nato pa smo se preizkusili še v lokostrelstvu. Vsem je šlo odlično. Pred kosilom smo imeli razglasitev skupin za najlepše pospravljeno sobo v tem tednu in podelitev drugih priznanj, ki smo jih osvojili. Za kosilo smo danes imeli makaronovo meso, ki je bilo vsem zelo dobro. Po kosilu smo smuči, kovčke in vso ostalo prtljago zložili v avtobus in se odpeljali proti domu. Med potjo smo se pogovarjali, se igrali igre in se zabavali. Ko smo prispeli na avtobusno postajo pred našo šolo, so nas že z nasmeški na obrazu čakali naši starši. Tako se je več kot uspešno zaključila naša smučarska šola v naravi.

Ajda

Morda vam bo všeč tudi...