Šola v naravi – CŠOD Peca (5. in 6. razred)

Ponedeljek, 28. 1. 2019

Z učenci 5. in 6. razreda smo se ob 7. uri zjutraj odpeljali proti Peci. Po malce daljši vožnji smo le prispeli do CŠOD-ja, kjer so nas pričakali učitelji doma. Le-ti so nas prijazno sprejeli in nas tudi seznanili že s prvimi pomembnimi informacijami o poteku tedna, ki je pred nami. Nato smo pohiteli na kosilo, da smo se lahko za tem čimprej odpeljali proti smučišču. Obuli smo smučarske čevlje in veselo odkorakali proti zasneženim strminam. Opravili smo preizkus o praktičnem znanju smučanja ter se razvrstili v tri skupine. Čas na smučišču je hitro minil in že smo se odpravili nazaj proti CŠOD-ju. Kmalu je sledila večerja, po njej pa še kratko predavanje o pravilih FIS in negi smuči. Seveda nismo izpustili večernega tuširanja in čiščenja zob. Ob 22. uri smo si zaželeli lahko noč in sladko zaspali.

Torek, 29. 1. 2019

Danes nas je ob 7. uri zjutraj po zvočniku prebudila pesem Tine Maze z naslovom My way is my decision. Tako smo se že zjutraj odločili, da je pred nami še en super dan. Odkorakali smo v jedilnico, kjer nas je čakal zajtrk. Z napolnjenimi baterijami smo se ob 8.30 odpeljali proti smučišču, novim zavojem naproti. Nebo se je razjasnilo, jutranja megla je izginila, izza oblakov se je prikazalo sonce, mi pa smo z nasmeškom na obrazu vijugali po belih strminah. Ob 13. uri smo zaključili današnjo smuko in se odpeljali nazaj proti CŠOD-ju. Ker smo pridno smučali, smo se ob prihodu nazaj razveselili kosila, ki nam je vrnil energijo za popoldanski tek na smučeh. Po kratkem predavanju o samem teku na smučeh in opremi, smo se v tej disciplini tudi preizkusili. Tekaške smuči pod nogami so tekle, mi pa za njimi. Dan se je prelevil v noč in čas je bil za večerjo ter še zadnjo dejavnost. Učenci so v skupinah drug drugemu zaigrali pantomimo – različne poznane pravljice. Ob ogledu predstav smo se prijetno zabavali, zato nam je čas do spanja hitro minil. Utrujeni od dneva polnega aktivnosti smo sladko zaspali.

Sreda, 30. 1. 2019

Noč je minila brez večjih posebnosti. Tudi danes smo se zjutraj zgodaj zbudili, se na hitro uredili in odpravili na zajtrk. Potem smo si hitro nadeli smučarsko opremo in se z avtobusom odpeljali proti smučišču. Jutro je bilo zopet meglo, ki pa je ob našem prihodu na smučišče kmalu postalo sončno. Minil je še en super dan na smučišču. Danes smo nekateri vozili že skoraj pravi veleslalom. 🙂 Da nam slučajno ne bi bilo dolgčas, smo tudi po kosilu ostali aktivni in se preizkusili v krpljanju. Vsak je dobil svoje krplje in palice, nato pa smo se odpravili na krajši sprehod po bližnjem gozdu. Ko smo se sprehodili in skoraj popolnoma osvojili tehniko hoje s krplji, smo se preizkusili še v teku s krplji. Vsi smo bili nad novo preizkušeno disciplino navdušeni. Po aktivnem popoldnevu nas je čakala večerja, ki pa je bila danes malce drugačna. Za nas so danes namreč kuhali učenci OŠ Nove Jarše. S pomočjo kuharja in kuharice so nam naredili, skuhali in spekli pečenice, kislo zelje ter slan krompir. Imeli smo pravo pojedino. 🙂 Ker smo imeli polne želodčke, smo po večerji potrebovali kratek odmor za počitek. Ob 20. uri pa smo se z učenci OŠ Nove Jarše zopet zbrali v jedilnici, kjer so nam učitelji doma pripravili pravo zabavo. Sprostili smo se ob glasbi, skupaj zapeli in zaplesali. Ker smo se imeli lepo, nam je čas spet hitro minil. Polni novih doživetij smo odšli v posteljo.

Četrtek, 31. 1. 2019

Prebudili smo se v sneženo jutro. Kot vsak dan, smo tudi danes najprej odšli na zajtrk. Nato smo vzeli smučarsko opremo in se odpeljali proti smučišču. Danes se vreme ob našem prihodu na smučišče ni spremenilo, sneg je vztrajal in nam pričaral pravo zimsko pravljico. Mi pa smo kljub rahlemu sneženju uživali na smučeh. Vzeli smo si tudi odmor za malico, tako kot vsak dan, vendar danes malce dlje. Odpočili in pogreli smo se v koči na smučišču, kjer so se nekateri posladkali s palačinkami ali kakavom. Malce sladkega nam je dalo energijo za še zadnje zavoje v današnjem dnevu. Po končani smuki smo se odpeljali nazaj v CŠOD. Pojedli smo kosilo in si privoščili krajši počitek. Ob 15.30 smo se zbrali v jedilnici, kjer nas je čakala učiteljica Janja, ki nas je razdelila v dve skupini. Ena skupina je začela s kuhanjem glavne jedi (Knapovški pisker) za večerjo, druga skupina pa je ta čas preživela v igralnici. Nato sta se skupini zamenjali, da je druga skupina pripravila še sladico (ajdova sladica s skuto in jabolki). Priprava večerje je bila uspešna, prav tako predstavitev jedi. Glavne jedi je mogoče malce ostalo, sladice pa žal ne. 🙂 Po večerji so učenci od učiteljice Janje dobili novo nalogo. Po sobah so morali v določenem času pripraviti po eno odštekano frizuro. Nato je sledilo tekmovanje. Učenci so se sprehodili pred komisijo in predstavili svoje frizure. Zmagovalne frizure so prejele diplomo. Tako se je končal še en zanimiv dan.

Petek, 1. 2. 2019

In prišlo je še zadnje jutro v CŠOD-ju Peca. Po zajtrku smo pospravili sobe, spakirali svoje stvari in jih odnesli v avtobus. Poslovili smo se od kuharja, učiteljev in CŠOD-ja ter se odpeljali proti smučišču. Tudi danes vreme na smučišču ni bilo sončno, vendar mi smo se z veseljem odpravili na še zadnji smučarski dan v tem tednu. Z veseljem sporočamo, da smo kljub manjši utrujenosti uspešno, brez poškodb, zaključili smučarski teden. Veliko smo se naučili o pravilni tehniki smučanja in se hkrati tudi lepo imeli. Zdaj pa smo že na poti domov, k vam dragi starši. Se vidimo kmalu. 🙂

Morda vam bo všeč tudi...